تابستان کنکوری های 1403

آنالیز دهم و یازدهم

این روزها دانش آموزانی که وارد دوازدهم شدند با پدیده مطالعه در تابستان و آمادگی برای کنکور 1403 روبرو هستنددانش آموزان کنکوری 1403 در اولین گام لازم است با تهیه یک چک لیست از مباحث کتاب های اختصاصی دهم و یازدهم به آنالیز بپردازند.

شما در چک لیست یا برگه آنالیز میزان یادگیری و تسلط تستی هر فصل از هر کتاب را مشخص می نمایید تا بتوانید با آگاهی لازم پایه دوازدهم خود را شروع نمایید.

حضوری بخوانم یا غیر حضوری؟

ما در مقاله های قبلی به نحوه انتخاب شما برای گذراندن پایه دوازدهم مفصل پرداختیم.

نکته قابل توجه برای دانش آموزان کنکوری 1403 بررسی تمام عوامل مورد نیاز برای یک انتخاب درست خواهد بود.

اگر دانش آموزان دوازدهمیا کنکوری های 1403 قصد انتخاب گزینه ای غیر از مدرسه را داشته باشند لازم است از تمام جنبه های فنی و روانی انتخاب شان بررسی شود.

ما در حامی تایم شرایط لازم برای بررسی این شرایط در موارد زیر در اختیار شما قرار خواهیم داد تا بتوانید بهترین انتخاب را برای سال کنکور خود خواهید داشت.

 

خدمات حامی تایم برای یک انتخاب درست در سال دوازدهم:

1- یک جلسه مشاوره رایگان با مشاور ارشد مجموعه مهدی احمدی

2- آنالیز آزمون سخت کوشی دانش آموز در جلسه مشاوره

3-آنالیز آزمون سطوح نیازهای مازلو در جلسه مشاوره

4-آنالیز آزمون سبک یادگیری در جلسه مشاوره

5-آنالیز آزمون خودپنداره در جلسه مشاوره

 

شما بعد از زدن تست های روانشناسی در جلسه رایگان مشاوره حامی تایم حاضر می شوید.

ما در حامی تایم بعد از گفتگو مفصل با دانش آموز و خانواده و آنالیز تست های زده شده به شما در رابطه با نحوه تحصیل شما در رابطه با پایه دوازدهم کمک خواهیم کرد.

رزور جلسه مشاوره رایگان

از کدام پایه شروع به مطالعه کنم؟

بعد از انتخاب مدل درس خواندن در پایه دوازدهم دانش آموزان کنکوری لازم است طرح درس خود را مشخص نمایند که ما در حامی تایم پیشنهاد های زیر را در اختیار شما قرار می دهیم:

1-دانش آموزان مدارس غیر انتفاعی: دانش آموزان کنکوری سال 1403 که مدارس غیر  انتفاعی را برای تحصیل در سال کنکور انتخاب کردند لازم است طرح درس مدرسه را ببینند و معمولا اکثر مدارس خوب غیرانتفاعی پایه دوازدهم و دهم را باهم استارت می زنند و با توجه به اینکهاکثر این مدارس تا اواسط اسفند کتاب های پایه دهم،یازدهم و دوازدهم را به اتمام می رسانند تصمیم منطقی خواهد بود.

2-دانش آموزان مدارس دولتی:دانش آموزان مدارس دولتی که کلاس کنکور دارند با توجه به قوانین آموزش و پرورش و امکان اضافه شدن دانش آموز در شهریور  امکان شروع پایه دوازدهم را در تابستان را نخواهند داشت پس به جمع بندی مباحث پایه می پردازند.

 

3-دانش آموزان موسسات و آموزشگاه ها: در تمامی آموزشگاه ها و موسسات از تابستان با توجه به شرایط و طرح درس شان به جمع بندی مطالب می پردازند  اما موسسات حرفه ای اصولا از همان ابنتدا دوازدهم را هم استارت می زنند.

4-دانش آموزان مدارس دولتی بدون کلاس کنکور: این دسته از مدارس از مهر استارت را خواهد زد و صرفا فقط روی مباحث دوازدهم تمرکز خواهند کرد و شما لازم است تا ابتدای مهر را ازدست ندهید و از اواسط تیر ترجیحا با یک مشاور یا یک موسسه استارت دروس پایه را بزنید.البته اگر کلاسی بیرون می روید طرح درس دبیرها اهمیت دارد.

تابستان آزمون آزمایشی ثبت نام کنیم؟

سوالی که اکثر دانش آموزان کنکوری و خانواده ها از ما می پرسند آیا در تابستان احتیاج به ثبت نام در آزمون خاصی خواهد بود یا خیر؟

ما در حامی تایم با بررسی بودجه بندی آزمون های مختلف به نتایج زیر رسیدیم:

دانش آموزان مدارس غیرانتفاعی خوب: مدارس غیرانتفاعی خوب مانند سلام ها و انرژِی و …از همان ابتدا  آزمون مدارس برتر را خواهند داد.

در حال حاضر آزمون مدارس برتر یا نشانه سابق تنها آزمون معتبری است که از تابستان استارت می زند و دروس پایه و دوازدهم را پوشش می دهد.

دانش آموزانی که قصد شرکت در آزمون های قلم چی و گزینه 2 را دارند بهتر است تابستان را ثبت نام نکنند چون سرفصل ها منطق ندارد و بیشتر باعث شکست و نا امیدی می شود.

بهترین انتخاب برای شما

با بررسی  موارد بالا و همچنین تلاش بی وقفه و برنامه ریزی شده لازم است بهترین استفاده را از تابستان داشته باشید.

تابستان دیگر جز جدا ناپذیر کنکور می باشد و لازم است با یک برنامه ریزی عالی یک قدم مثبت در جهت موفقیت در کنکور بردارید.

ما در حامی تایم با توجه به شروع سال تحصیلی جدید بسته های مشاوره با خدمات متنوع که اصل آن مبتنی بر پیگیری مستمر و سخت کوشی هست در نظر گرفته ایم.

شما می توانید بسته های مشاوره و خدمات آن را بررسی نمایید و با دریافت یک جلسه مشاوره رایگان با مشاور ارشد مجموعه مهندس مهدی احمدی به خانواده بزرگ و ناب حامی تایم بپیوندید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

بسته های مشاوره

مقالات

انتخاب رشته

آزمون ها

فروشگاه