نوروز دهم و یازدهم

null

سامانه استعداد سنجی حامی تایم

همین الان با چند کلیک ساده استعداد های خودت را بشناس
ببینم چه خبره

هر آنچه که برای جمع بندی لازم است

با قطعی شدن امتحانات نهایی در پایه های دهم و یازدهم امسال برای دانش آموزان این پایه ها به شکل دیگری سپری شد.

فضای گنگ,نبود سوالات از سال های گذشته جهت آگاهی بیشتر و شناخت دانش آموزان از مسیر و از همه مهم تر بلاتکلیفی مدارس و مراکز آموزشی برای این مسیر همه و همه دست به دست هم داد تا دانش آموزان پایه دهم و یازدهم در یک سردرگمی مشهودی به سر ببرند.

با نزدیک شدن به ایام نوروز و نگرانی بیشتر خانواده ها و دانش آموزان چپایه دهم و یازدهم و تاثیر مستقیم آن بر نتیجه کنکور دانش آموزان رنگ و بوی عید برای این دانش آموزان تغییر کرد.

امسال بچه های دهم و یازدهم برای داشتن یک برنامه ریزی جمع بندی خوب برای ایام نوروز دارای سوالات متعددی بودند از جمله:

  • از چه منابعی استفاده کنم
  • تستی کار کنم یا تشریحی؟
  • چند ساعت روزانه درس بخوانم؟

همه این سوال ها در کلیپ بالا توسط مهندس مهدی احمدی موسس حامی تایم و مشاور تحصیلی پاسخ داده شده است و طبق گفته مهندس مهدی احمدی دانش آموزان پایه دهم و یازدهم از نداشتن استراتژی رنج می برند که ایشان در این کلیپ کاملا به توضیح استراتژی های متفاوت و نحوه عملکرد و جمع بندی شما در ایام نوروز پرداختند.

کنکوری های 1403 و 1404 از این روزهای خود غافل نشوید.مطمعنا اگر سال دهم یا یازدهم را به خوبی جمع کنید و خیال خودتان را راحت کنید در سال کنکور به نتایج دلخواه خود خواهید رسید.

اما اگر از الان نگاه بلند مدت به کنکور خود نداشته باشید و امتحانات نهایی پایه دهم و یازدهم که بر روی نتیجه کنکور شما تاثیر گذار است را دست کم بگیرید متاسفانه آن روزها بیشتر دچار حسرت خواهید شد.

هدیه حامی تایم

هدیه ویژه حامی تایم و مهندس مهدی احمدی و تیم مشاوره حامی تایم به شما دانش آموزان پایه های دهم و یازدهم تعیین استراتژی ایام نوروز به صورت رایگان خواهدبود.

برای استفاده از این هدیه پیامکی با عنوان استراتژی به شماره پشتیبانی حامی تایم 09058000521 بدهید یا از طریق اینستاگرام مهندس مهدی احمدی کلمه استراتژی را ارسال نمایید.

هر لحظه کنار شما هستیم تا بتوانید به رویای خود دست پیدا کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

بسته های مشاوره

مقالات

انتخاب رشته

آزمون ها

فروشگاه