آبان ماه یک کنکوری

ساعت مطالعه در آبان ماه

بالاخره رسیدیم به ماه شلوغ و پر کار آبان برای کنکوری ها 

آبان ماه لازم است شما از لحاظ کیفیت مطالعه و ساعات مطالعه به یک نظم کاری رسیده باشید.

یادتان نرود موفقیت در کنکور مساوری است با  کمیت +کیفیت مطالعه که معنی آن این است شما لازم است هم ساعت مطالعاتی بالایی داشته باشید هم کیفیت مطالعه شما از لحاظ تمرکز و رعایت اصول مطالعاتی بالا باشد.

در آبان شما با حجم آزمون های زیاد طرف هستید که در ادامه مقاله به آن می پردازیم اما دقت داشته باشید این حجم از کار لازمه ی یک مطالعه خوب با ساعات قابل قبول خواهد بود.

لطفا حدود ساعت مطالعاتی برای موفقیت در کنکور را رعابیت بفرمایید اگر مدرسه می روید حدود ساعت مطالعاتی 35 تا 45 ساعت هست و اگر پشت کنکوری هستید حدود 55 الی 65 ساعت لازم است فعالیت داشته باشید البته اگر کلاس های آنلاین کنکوری بیرون هم ثبت نام کردید که کلا قضیه فرق می کند.

حالا با خواندن این مقاله در سایت حامی تایم یک سوال برای دانش آموزانی که تازه می خواهند شروع کنند به وجود می آید که نکنه ما نتوانیم و نرسیم با توجه به ساعت مطالعاتی پایین مان چه کاری باید انجام بدهیم؟

بالا بردن ساعت مطالعاتی پله ای می باشد و شما نمی توانید بدون آمادگی ساعت خود را بالا ببرید و…

پس نگران نباشید و فقط نظم و استمرار داشته باشید.

آزمون ها و تحلیل آزمون های آبان ماه

یکی از اتفاق های مهم برای کنکوری ها در آبان ماه آزمون های آزمایشی کشوری مثل گزینه 2 قلم چی خیلی سبز و … می باشد.

شما در آبان حداقل یک آزمون آزمایشی مهم دارید

چرا مهم؟

مباحثی که در آزمون های آبان ماه از دانش آموزان در آزمون های کشوری گرفته می شود به شدت تاثیرگذار و مهم است شاید بگید تمام مطالب مهم است و همه آزمون ها از اهمیت بالایی برخوردار می باشند موضوع این جاست که الان تایم لازم دارید این مباحث را به خوبی جمع کنید و با جمله ای که تازه اولشه خودتان را گول نزنید تا خدایی نکرده مباحث مهمی مثل حرکت شناسی دینامیک اسید و باز تابع و مثلثات و … را از دست بدهید.

 

اما مبحث بعدی تحلیل آزمون است.لطفا تحلیل آزمون های آزمایشی را از دست ندهید و یادتان نرود که تحلیل آزمون از خود آزمون مهم تر است.

برای تحلیل آزمون حتما این کلیپ آموزش تحلیل آزمون را مشاهده بفرمایید.

آزمون های میان ترم آبان ماه

در آبان ماه اکثر مدارس ممکن است درگیر آزمون های میان ترم تشریحی شوند و با توجه به حساسیت آزمون های نهایی و تاثیر مستقیم آن بر کنکور لازم است شما نیز برای آن به حد کافی به طوریکه به دروس پایه آسیب نزند وقت بگذارید.

شما لازم است برای هر درس اختصاصی علاوه بر حل سوال تشریحی و تسلط به کتاب درسی به تست زدن آن مطلب هم بپردازید تا بتوانید نتیجه درخشان را کسب نمایید.

یادتان نرود از مطالعه دروس پایه غافل نشوید.

بسته های مشاوره حامی تایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

بسته های مشاوره

مقالات

انتخاب رشته

آزمون ها

فروشگاه