برنامه امتحانات شبه نهایی دهم و یازدهم

نگاهی کلی به این امتحانات

امتحان شبه نهایی برای  دانش آموزان دهم و یازدهم قرار است در فروردین و اردیبهشت ماه طبق برنامه زیر و با بودجه بندی مشخص برگزار شود تا دانش آموزان پایه دهم و یازدهم با آمادگی بیشتری وارد امتحانات نهایی شوند.

آزمون های شبه نهایی برای د انش آموزان پایه دوازدهم لغو شد اما برای دانش آموزان پایه دهم و یازدهم به نظر من خیلی مفید و تاثیرگذار خواهد بود.

با توجه به اینکه ما برای آمادگی  دانش آموزان دهم و یازدهم برای امتحانات نهایی نمونه سوال مشخصی نداریم و در واقع هیچ دیدگاهی نسبت به طراحی سوال در امتحانات نهایی نداریم آزمون های شبه نهایی فرصت خوبی برای آشنایی بیشتر دانش آموزان پایه دهم و یازدهم با فضای آزمون های هماهنگ کشوری می باشد.

پس این آزمون ها را قدر بدانید و لطفا تمام تلاش خود را انجام دهید تا بتوانید به سرفصل این آزمون ها برسید.

آزمون های شبه نهایی پایه دهم

با توجه به برنامه آزمون ها و سرفصل های ارائه شده دانش آموزان پایه دهم لازم است هرچه سریع تر نوع تفکر و رفتار خود را به آزمون های شبه نهایی و نهایی تغییر بدهند و همچنان مثل آزمون های نهایی پایه نهم به آن نگاه نکنند.

قرار است در پایه دهم برای امتحانات شبه نهایی فقط 4 درس آزمون گرفته شود که شما در زیر برنامه آزمون های شبه نهایی دهم را مشاهده می کنید.

آزمون های شبه نهایی یازدهم

دانش آموزان یازدهم قطعا این روزها نسبت به دانش آموزان پایه دهم بیشتر تحت فشار و استرس هستند.

دانش آموزان پایه یازدهم با توجه به نزدیکی پایه دوازدهم از یک طرف و استرس کنکور و از طرفی دیگر اهمیت امتحانات نهایی برای آنها این روزها شرایط ویژه ای را سپری می کنند که لازم است با یک برنامه ریزی درست و حرفه ای فضا را برای کسب یک معدل خوب و کسب حداکثری تراز آماده کنند.

در زیر برنامه امتحانات شبه نهایی پایه یازدهم را مشاهده می کنید.

بسته های مشاوره حامی تایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

بسته های مشاوره

مقالات

انتخاب رشته

آزمون ها

فروشگاه