آزمون های جمع بندی دی ماه

اهمیت آزمون دی ماه

همانطور که در همایش نیمه مربیان گفته شد دی ماه از اهمیت بالایی برخوردار است و شما لازم است در پایه های دهم,یازدهم و دواززدهم امسال مدل جمع بندی خود را به صورت تشریحی و تستی قرار دهید.لازم است دی ماه را جدی بگیرید جدی تر از سال های قبل و با یک برنامه ریزی عالی بتوانید بازده بالایی داشته باشید تا انشا الله مشکلی به وجود نیاید.

ما برای جمع بندی دقیق تر دانش آموزان کنکوری آزمون های شبانه ای را از تاریخ 23 دی تا 27 ام به صورت تک درس یا دو درس در نظر گرفتیم که شما با مراجعه به کانال وبلایت حامی تایم و عضویت در آن می توانید در این آزمون ها شرکت کنید.

ساعت برگزاری آزمون ها و نحوه دیدن نتایج

ساعت برگزاری آزمون ها هر شب از ساعت 20 تا 23 خواهد بود یعنی دانش آموزان در این بازه می توانند با مراجعه به کانال وبلایت حامی تایم  در آزمون های آنلاین جمع بندی دی ماه شرکت نمایند.

برای دیدن نتایج آزمون بلافاصله پس از ساعت 23 میتوانید نتایج خودتان و رنکینگ آزمون را مشاهده کنید البته از طرق اینستاگرام مهندس مهدی احمدی مشاور ارشد و موسس حامی تایم نیز می توانید پیگیری نتایج را بفرمایید.

 

 

محل برگزاری آزمون های حامی تایم

رشته ریاضی

برای آزمون های جمع بندی رشته ریاضی ما دروس حسابان 2/گسسته/هندسه 3/فیزیک3/شیمی 3   را در نظر گرفتیم که به صورت تک درس آن را برگزار خواهیم کرد.

مباحث آزمون:

حسابان: فصل 1 و2 و3

گسسته: ف1 و درس 1 ف2

هندسه: ف1 و درس 1 ف2

فیزیک: ف1 و 2 و3

شیمی : ف 1و 2

رشته تجربی

برای آزمون های جمع بندی رشته تجربی ما دروس زیست 3/فیزیک3/ریاضی 3/ شیمی3 را در نظر گرفتیم و البته زیست را با توجه به حساسیت این درس در دو آزمون برای شما در نظر گرفتیم.

مباحث آزمون:

زیست3: ف1و2و3و4

ریاضی 3: ف1و2و3

فیزیک3: ف1 و2 و3

شیمی 3: ف 1و 2

رشته انسانی

برای آزمون های رشته انسانی ما دروس فنون 3/ریاضی 3/ جامعه 3/تاریخ3/جغرافیا 3/ فلسفه 2/عربی 3  را در نظر گرفتیم.البته در روزهای شنبه و یکشنبه به جای تک درس ما به صورت دو درس برگزار می کنیم.

 

مباحث آزمون:

فلسفه: درس 1 تا 6

جامعه: درس 1 تا 5

تاریخ: درس 1 تا 6

جغرافیا :درس 1 تا 3

عربی: درس 1و 2

ریاضی : ف1 و درس 1 ف2

علوم و فنون: درس 1 تا 6

بسته های مشاوره حامی تایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

بسته های مشاوره

مقالات

انتخاب رشته

آزمون ها

فروشگاه